دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۹:۲۳:۴۷

۲۱۹ میلیارد ریال پروژه عمرانی در کنگان افتتاح شد

باشگاه خبری فراساحل: در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار بوشهر ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۲۱۹ میلیارد تومان در کنگان افتتاح شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، استان بوشهر در سومین روز از هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های مختلفی در شهرها و روستاها بود. در این روز  پنج طرح آموزشی، عمران شهری و آبرسانی با 191.5 میلیارد ریال با حضور استاندار بوشهر در دیر به بهره برداری رسید. استاندار بوشهر در مراسم افتتاح این پروژه‌ها  با تاکید بر تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم اظهار داشت: تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی در راستای تحقق خواسته‌های مردم و افزایش رضایت‌مندی آنان است. عبدالکریم گراوند توجه به زیرساخت‌های گردشگری در شهرهای بندری و ساحلی را مورد اشاره قرار داد و  افزود: شهرهای بندری به سبب استقبال مسافران و گردشگران نیاز به سرمایه‌گذاری دارد که در این راستابرای عمران و آبادانی این مناطق اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

افتتاح پروژه‌های عمرانی کنگان ظهر امروز با حضور استاندار بوشهر آغاز شد
در سومین روز از هفته دولت  22 پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری 219 میلیارد تومان در کنگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. استاندار بوشهر در مراسم افتتاح کتابخانه سیراف با قدردانی از تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی و پیگیری نماینده مردم  شهرستان‌های جنوبی استان  اظهار داشت: وعده‌های داده شده در راستای تکمیل پروژه‌ها بیش از 99 درصد عملیاتی شده و امروز طرح‌های بر زمین مانده با تلاش مسئولان پس از تکمیل افتتاح می‌شود. عبدالکریم گراوند افتتاح این پروژه‌ها را در راستای تحقق مطالبات مردم  دانست و تصریح کرد: امروز تعدادی از پروژه‌های کنگان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و مابقی پروژه‌ها در  دیگر روزهای هفته دولت افتتاح می‌شود. وی، افتتاح این پروژه‌ها را نشان از تلاش شبانه‌روزی مسئولان دانست و افزود: از همه دست اندرکاران اجرای این پروژه‌ها که سبب نشاط و شادابی مردم شده‌اند قدردانی می‌شود. استاندار بوشهربا بیان اینکه برخی پروژه‌های عمرانی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود افزود: تجربه افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت با برنامه‌های انسجام و توان بیشتر و با تامین اعتبارات مورد نیاز در دهه مبارک فجر به کارگیری و تعداد کثیری از پروژه‌های استان بوشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.



  کد خبر : 5849
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :